Dimman lättade framåt lunch och det blev golf

I väntan på att Erling skulle anlända så studerade jag en hackspett som kalasade i torrakan vid "rondellen"


Jag kunde också se att det var minst tre andra golfare ute på banan redan. Och tre till dök upp innan Erling anlände.

Men för mig blev det årets kortaste runda. Jag kände på morgonen att jag var lite öm nedanför vänstra vadmuskeln, men inget som oroade.

Men vid inspelet mot green så brände det till rejält. En lättare muskelbristning kanske. Slutspelat för dagen.

Hej då Erling, nu ska jag hem och smörja med Voltaren och hålla benet högt


Det gör inte direkt ont, men lite svullet och stelt känns det. Dags att se några filmer som jag har på DVD men inte tittat på än... eller kanske ta mig tid att studera manualen till kameran... och se på TV...
Det blir i alla fall ingen motion mer idag.

Kommentarer
Postat av: g

Va då? se på ,Du ska måla eller teckna.

2008-10-10 @ 16:29:00
Postat av: Uffe

Tack för den. Jo det blir nog snart... kanske... eller alldeles bestämt!

2008-10-10 @ 16:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0