Jo det blir golf imorgon tisdag

Så snart den väntade nattfrosten är borta vid elvatiden så blir det landskamp.
 
Alf, Nigel och Ulf. Bokat 11:12 och bokat golfbil med Fredrik idag.
 
Bild från landskampen den 11:te september i år. På 12:te tee.
 
Ska bli kul, eftersom det nu har varit vila från golf i flera dagar.
 
Och ett grattis till Tobbe P som vann Gutgolfsfinalen i lördags
Bra gjort med 36 poäng för en som har 8,0 i hcp. En målning av Petter Zetterqvist.
 
Övriga toppresultat:
 
Jag kunde inte delta i år på grund av nya regler där min frånvaro på torsdagskvällarna inte kvalificerade till final.
Och lika bra var nog det eftersom mina prestationer i år snittar på under 27 poäng. Men att tävla är ju kul ändå...
det blir ju en härlig gemenskap när både Gutar och Jenter spelar sin final i slutet av säsongen.
Hade jag inte sålt Scorpion i onsdags så hade jag helt säkert åkt ut och minglat, tagit lite bilder och applåderat.
Men jag får väl satsa på några torsdagskvällar nästa år för att kunna vara med i finalen...
Undrar om jag kan få spela från röd tee då?
Har skickat frågan till golfförbundet eftersom det nu alltmer pratas om olika längder på tee snarare än det gamla herr- och dam tee.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0