Final i Gutgolfen imorgon

Nya regler i år för att få större uppslutning på torsdagskvällarna.
Inget deltagande i finalen om man inte deltagit några gånger på torsdagarna.
 
När jag höll i arrangemanget så kunde man lösa in sig till finalen genom att betala 200 kr. Tanken var att öka prispotten, men nu är tanken mer att öka gemenskapen på torsdagskvällarna genom att utestänga de från finalen som inte deltagit ofta nog.
Ingen dum idé om den nu gör någon skillnad.
 
Vi hade en ranking på min tid som gav flitigt och duktigt deltagande på torsdagarna fördel i finalen. Icke så nu.
Vi hade också vid ett tillfälle ett enormt prisbord där alla fick gå två varv och hämta priser. Det var min prisraggning bland företagen på Stråkens tävling som gav resultat.
 
Men ingen orkar hur länge som helst och utvecklingen går framåt.
Jättetacksam för att andra tagit över.
 
Liten skillnad vid finalen för mig dock. Jag kan inte delta i en av årets roligaste gemenskaper och final eftersom jag inte deltagit på torsdagskvällarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0