Ford Scorpio Cosworth

Till salu snart.
Vacker bil.
Fyra nya sommardäck på orginalfälgar i lättmetall
Dessutom finns fyra jättefina dubbdäck på fälg - men inte nog med det....
 
Fyra andra orginalfälgar med fina lågprofildäck ingår.
 
Varför sälja kan man undra? Varför sitta på det värdet är en annan fråga.
Svaret är nog att jag inte behöver den sortens bil längre. Jag behöver bara en pytteliten bil som drar en halvliter per mil och har plats för golfklubbor - och två passagerare på sin höjd.
 
Men i Idre är det nog inte lätt att hitta kunder som uppskattar annat än mullriga amerikanare. :-)
Men en liten vacker Scorpio Cosworth med 200 hkr kan också bränna gummi trots automatlåda - tror jag.
 
Hade jag bott närmare en större ort så hade jag sålt hela paketet lätt för 15 000 kr.
Bara de 12 hjulen är ju lättsålda för mellan 8 000  och 10 000 kr. Men inte här i Idre.
 
Vi får se vad en annons på Blocket kan resultera i. Men då blir det en annons om bil och hjul.
Men först måste Telia få ordning på sitt, så att jag kan annonsera och ta samtal och mail.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad ska du köpa för liten bil då?

2014-05-30 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0