Fler bilder från Pernilla Wiberg Open

I sista bollen deltog även Pernilla själv.
Pernilla spelade med Kjelle G, Arne S och Birger O
 
Bra klipp med drivern Pernilla! Hon kom trea i sin inbjudningstävling dagen innan.
Här har dom spelat nio hål och Pernilla ser ganska nöjd ut.
 
Jag kom inte ut på banan för att ta bilder, men det var härligt väder och jag satt inte i sjön utanför restaurangen...
Jonas och Martin dressar jippogreenen med plastmatta utanför restaurangen. Jag lånade stimpmätaren av Fredrik efter att dom sopat färdigt. Gissa vad det blev för Stimp? Supersnabbt eller halvbra?
Jag har puttat på riktigt konstgräs utanför Södertälje, där man dels inte kunde se att det var plastmatta, dels var Stimpvärdet 12!
Inne på mattan i shopen är värdet 14.
Jag mätte i två riktningar på den hyfsat platta plastmattan (fram och tillbaka i samma linje). Stimp 7,5!
Ungefär som när det var som sämst rull på våra riktiga greener för några år sedan.
 
Prisutdelningen igen. Pernilla bjuder på en lyckodans efter sin sjundeplats!
 
Bilen ingick inte i prisbordet.
 
Och så lite andra bilder som inte har med den tävlingen att göra.
 
Knepiga lägen kan man få i golf.
Jan tog en bild när vi spelade tidigare i veckan. Ulf på hål 13. Enda fördelen med att ligga ovanför skylten var att jag kunde ha den som stöd när jag klättrade upp.
 
Ett annat kul och sanslöst ovanligt läge fick Ann när dom spelade en kul Scramble i lördags.
Andraslaget som skulle över "Havet" hamnade på den tillverkade dropprutan. Fri dropp på dropprutan?
 
Ja som sagt, knepiga saker händer när man spelar golf. Tack för bilderna Jan.
 
Vilade från golf idag också.
Satt på Idregrillen och tittade på folk, grejer och fåglar
 
Fet crosscykel. Petter H sa hej Ulf innan han tagit av sig hjälmen, men när den kom av så kände jag igen honom. Såg att han tankade en dunk med bensin på Gulf tidigare, men tyckte nog att det var lite tidigt att plocka fram snöskotern. Men nu fattar jag.
Fet och närgången pippi. Men av mig fick pippin inget.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0