Panasonic.... suck!

Jag väntar fortfarande på svar om vad en AC-adapter till min hårtrimmer kostar och var jag kan köpa den.
 
Då får jag en kundundersökning där jag ska svara på ett antal frågor om hur nöjd jag är med supporten!
 
Och jag har svarat. Gissa om det blev noll på alla frågorna (värsta möjliga underbetyg alltså).
 
Näst sista frågan var om jag kunde nämna ett företag som gav bättre service.
"Troligen alla" svarade jag.
 
Sista frågan bad mig nämna varför den/dom var bättre. 
Jag svarade då att "Det hade varit bättre om ni frågat mig om varför jag är så missnöjd, så att jag kanske kan få hjälp någon gång!".
 
Ska man skratta eller gråta? Jag skrattar så tårarna trillar...
 
Och lägg märke till att jag fortfarande inte har fått något namn eller telefonnummer till den eller de personer som jag haft mailkontakt med en rackarns massa gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0