Matprogram på TV...

... många nu.
 
Jag tycker om att se många av dom för att få lite inspiration och lära mig något.
 
Men den där underhållningen med Gordon Ramsay som skriker och står i har jag tröttnat på sedan länge.
Jag kan förstå att många betraktar det som underhållning. Och det är ju det som det är.
Men inte en underhållning som jag uppskattar.
 
Vilken typ den där Chef Ramsay: Han kan säkert laga mat, men i TV-showen så är han bara en skådis som vem som helst.
 
Åt hell med Hells Kitchen.
 
Undrar om den elake mannen, förutom sitt skådespel, har lyckats rädda någon restaurang på nedgång? Något som han också jobbar med i olika TV-shower.
 
Jag kommer att fortsätta att titta på matlagningsprogram på TV, men de här tävlingarna där man börjar blanda in barn, tycker jag tillhör en annan typ av underhållning som inte jag uppskattar.
 
Föredrar program med en kul kock som lagar mat och berättar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0