Äntligen!

Spelade en golfmatch mellan Särna och Idre.
Inge och Lars för Särna. Classe och Ulf för Idre.
 
Idrelaget hade ingen bra dag.
 
Jag har länge väntat på att få uppleva en match med:
 
 
Särna 7 upp efter 8 spelade hål!
Jag hade en hygglig chans att sabotera upplevelsen genom att dela hål 8, men jag missade ett par enkla puttar på green.
 
Det var Ove som för några år sedan tipsade om att enda chansen att komma igen i en sådan match var att bjuda på lämplig läsk och mintchoklad i pausen, men det gjorde inte Classe och jag,
Restaurangen på banan har varken 7-up eller After Eight i sortimentet.
 
Classe slog ett bra järn på hål 9 efter att matchen var över.
 
Idrelaget åkte hem efter pausen för att ägna sig åt trav i mitt fall och annat i Classes fall..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0