9 hål golf idag.

Trodde att jag skulle promenera ensam eftersom det inte var några andra inbokade.
Dessutom hade jag en tid inbokad hos Shell för en rejäl motortvätt, så jag skulle ju bara kunna spela nio hål.
 
Men på parkeringen dök Agneta och Maj upp, och precis när vi skulle ut kom Rune B som redan spelat nio hål ensam och ville börja om med sällskap. Så vi blev en trevlig fyrboll. Kul.
 
Kändes roligt med golf igen efter flera dagars uppehåll. Det gick inte så bra, men vad gör det när man gillar golf oavsett hur det går. Kameran hade jag lämnat hemma, men annars hade det varit skoj med lite fina bilder på välklädda golfare i höstvädret.
 
Och bilen fick en rentvättad motor och står nu parkerad med en pappskiva under motorn för att se om, och var det kan tänkas läcka lite motorolja. Fick också tag i ett par strålkastarinsatser som jag behöver eftersom besiktningen anmärkte på ett spräckt glas på ena sidan.
 
Så det går framåt, trots att golfsäsongen går mot slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0