Bokförrådet påfyllt..

Fyller både på det ena och andra sättet.
 
Fick en rejäl packe böcker från Strängnäs idag.
 
 
Tack Anna och Johan.
Nu lägger jag undan De Tre Musketörerna som jag börjat läsa igen för  - tredje gången?
Men visst är det märkligt att man kan ha glädje av en gammal klassiker trots att man läst den minst två gånger tidigare med många års (20?) mellanrum.
 
Tack alla andra som grattat. Fick en Princesstårta och fyra Trisslotter av Ahmet och Lotta på Grillen.
Tårtan finns på Grillen, men just nu i frysen.  Jag kände inte för att börja skära i den eftersom jag just då var nästan ensam på Grillen och hade lite ont i ryggen.
Den plockar vi fram och bjuder på vid lämpligt tillfälle.
Trisslotterna gav återbäring till tre nya Trisslotter. Inhandlas nästa gång jag tar en liten promenad med balanserad rygg...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0