Kul barnbarn

Anna gör härliga fotoalbum och jag måste visa ett litet utsnitt av en sida med de härliga barnbarnen i Strängnäs.
Linus, Tuva och Alva. En härlig Johan är pappa.
 
Och nu ett litet barnbarn till där sonen Per är pappa, och en fin annan Anna är mamma.
 
Föräldrarna är stolta och lille killen Vide är bara nyfiken på allt och alla.
 
Varför lägger man upp sådana här bilder på en blogg som mest är en egen dagbok och handlar mest om mig, min golf, skidåkning och ibland gnäll om saker som handlar om mitt liv i Idre?
 
Troligen för att barn och barnbarn börjar ta allt mer tid av mina tankar än golfsvingar, kantisättning i skidbackarna och annat lokalt gnäll som rör enbart mitt eget liv?
 
Det kanske har med åldern att göra? Eller avståndet till de snabbt växande små? Eller den ryggskada som gjorde att det en tid kändes ännu längre bort här uppe i Idre?
 
Nej ryggen kan jag inte skylla på. Dessutom känns den nu snabbt bättre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0