Snö

 
Känns sådär, men med tanke på golfbanan så känns det perfekt med nederbörd uppifrån nu innan bevattningen kan starta på grund av tjäle. Och soligt och varmt blir det ju snart...
 
Nästan lite jullikt utanför Idregrillen.
 
Gunnar hade varit på Konsum och inhandlat vårblommor. Han berättade också om en fiskare som kommit in för att visa en nyfångad stor fisk. En öring på drygt 2 kilo om jag inte fattade fel. Men det missade jag.
 
Snön smälter fort, men det är ju så det ska vara så här års.
Den lilla bäcken som porlar där jag bor.
 
Och en bild från golfbanan via webbkameran som jag klippte ut för någon timme sedan.
 
Live via klubbens hemsida eller här.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0