Facebook?

Jo det är ju en kul grej. Men vet inte om det är ett bra redskap för marknadsföring av en golfbana eller eller en golfklubb.
Jag tycker själv att personliga mail, telefon eller privata samtal är bättre för att diskutera ideér och problem än att göra det via Facebook. 
 
Att jag ibland har skrivit personliga uppfattningar om det som rör golfen på min blogg tycker jag är en annan sak.
Det drabbar ju bara mig, och har inget med golfklubben att göra.
 
OK att jag skrivit en del på golfklubbens Facebook, men det skedde nog mest när jag kände mig lite personligt i försvarsposition. Helt i onödan.
Och helt utan intresse ur marknadsföringssynpunkt.
Snarare tvärtom.
 
Så även om Facebook är ett kul sätt att marknadsföra personer, så tror jag att en hemsida för marknadsföring av en golffbana och en restaurang tjänar på att informera via hemsidan direkt.
 
Därför skriver jag det här på min personliga blogg. Inte på golfklubbens Facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0