Röklös golf idag...

.... och röklös hemmadag igår.
 
Kjell från Callaway och Odyssey var på plats med demo av putters och drivers.
Spelade med Alf mot damerna Angela och Bea.
 
Jag hade e-cigaretten laddad och klar. Men den behöver man bara använda för att visa omgivningen hur den fungerar. Två sug och två rökpuffar räcker för att visa och höra skratten.
 
Något sorts sug efter Nikotin har jag inte upplevt än, men det kan ju bero på att jag inte vet hur det ska kännas...
 
Efter hål nio klev jag av och lämnade Alf ensam i matchen mot Bea och Angela.
Agneta var också på plats och åt före lite träning med ett av barnbarnen.
 
En liten talgoxe eller liknande pippi var väldigt oblyg och närgången...
Snygga vingar.
 
Jag fick senare skjuts ner på byn av Elvy och Ove, och tittade in på Grillen för att se V75.
Gick bra i fyra lopp, sprack i femte.
 
Men två glada golfare dök upp efter en fulländad runda.
Åse och Gudmund på Grillen.
 
Och jag kikar vidare på travet.
Vår spik i sjätte satt fint.
Två  chanser kvar till tre rader med sex rätt.
 
Blev fem rätt men ingen utdelning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maud

Fantastiskt att du inte röker. Full av beundran! Känns också som att dina vänner Ann och Jan bör få en varm hälsning från mig. Vidarebefordra den pä det sätt du finner bäst!

Svar: Jo jag har många att tacka för beslutet att bli ickerökare.Alfon på Stompbua var först. med ett handslag som kändes viktigt för en månad sedan.
Det spred sig till Alf, och jag berättade det för Classe.
Men e-cigaretten från Ann och Jan var nog det som fick mig att inse vilket löjligt puffande jag hållit på med i många år.
UffeB

2013-06-23 @ 19:18:30
Postat av: AnnaB

Hurra vad bra! Heja dig!

2013-06-24 @ 08:46:51
URL: http://mymessyspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0