Nu är det färdigrökt!

Mitt beslut att sluta röka till Midsommar kom plötsligt när jag tog Alfon på Stompbua i hand för någon månad sedan.
Jag har ju haft många dagar på mig med att fundera på hur det skulle gå till.
Ville ju inte sluta i förtid.
 
I går rökte jag fyra cigaretter (två på golfbanan, och två senare efter att jag snabbtestat en kul gåva från Ann och Jan). Stor minskning för en galen ickerökare som eldat upp 20 cigaretter på varje golfrunda i många år...
 
Nu har jag laddat e-cigaretten via datorn hemma och fått uppleva den fulla upplevelsen av ett sug på en cigarett.
 
Man suger och det blir varmt i munnen och man kan blåsa ut rök. Jag tror till och med att det glöder lite när man suger...
 
Många tack Ann och Jan.
 
Jag är nog en ickerökare som har rökt i onödan.
Nu kan jag fortsätta med det utan att köpa paket med tobak som brinner upp.
 
Nu är det snart V64 i Rättvik.
On Track Piraten är med. Vi spelade för en liten 50-lapp och garderade Piraten...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0