Bättre golf idag...

... speciellt för Martin som fixade 33 poäng med fyra streckade hål! Suveränt att se, mängder av Birdiechanser på hålen där det "bara" blev Par.
 
Jag hade fullt upp med mitt golfspel och den spännande matchen, så jag glömde fotografera.
Men här är en närbild på Martin från måndagens golf.
 
Jag hade kikat på ett par korta videoklipp från ett företag som heter Revolution Golf innan vi gick ut.
Jag fattar precis vad dom menar...
Men även om huvudet vet, så är det inte så säkert att kroppen fattar...
 
Några golfslag hade jag trots allt idag. Det var de få gånger som jag fokuserade på att försöka se ut som en golfare snarare än att försöka slå långt.
 
Martin och jag vann matchen idag, mest tack vare Martin, men jag tror att jag bidrog med två hål.
 
Ny match imorgon. Då ska jag försöka se ut som en golfare i varje sving och mer eller mindre strunta i resultatet när jag först valt rätt klubba och siktat.
 
Oj, det låter ju alldeles för bra, men jag ska prova. Kanske ska skriva det på en liten lapp som jag plockar upp ur fickan inför varje slag.
 
"Välj rätt klubba, sikta noga och försök se ut som en golfare som kan svinga en klubba".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0