Kul med kommentarer från läsekretsen...

Fick en bloggkommentar från Stefan i Växjö som jag träffade och spelade med förra året.
 
Han gick senare runt och fotograferade när jag spelade med Jan-Erik.
Minns inte exakt vilket datum det var, men det var i juli förra året.
Letade i arkivet och hittade den här bilden på Stefan tillsammans med Jan-Erik...
 
Hittade också ett gäng bilder som Stefan senare tog på avstånd när Jan-Erik och jag var ute och spelade.
 
Kul att bli påmind om tidigare trevliga bekantskaper på vår välbesökta golfbana!
Om jag är på plats, och ryggen är lika pigg som nu, så ska det bli kul att träffa Stefan igen och spela lite rolig golf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0