Häftigt underkylt regn i går

Rörde inte bilen då, och blev lite överraskad i dag.
 
Nästan en cm knottrig is på framrutan och en mm kärnis på resten av bilen...
Omöjligt att skrapa bort. Återstod att starta motorn och värma upp innifrån.
 
Kunde så småningom ta en liten biltur för att hälsa på hos Arne och låta på motorn stå på tomgång med full fläkt på kupévärmen...
 
Jag blev glad och isen på bilen smälte...
 
Besökte senare Grillen och åt en läcker Lasagne. Classe dök upp och läste dagens tidningar och åt också gott.
 
Dagarna som kommer blir spännande.
En insats för Idrefjällens GK som jag återkommer till...
 
Nu ska jag fortsätta läsa en spännande bok som jag lånat av min syster för länge sedan. Och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0