Fortsatt vackert väder men burr!

Hälsade på hos Arne
 
Hitade ett vackert vintermotiv  som Arne nog inte ens visste att han hade skapat....
 
Senare såg jag en film från Konsum.
 
Hjälten klättrar med speciella datoriserade sughandskar...
 
Efter fullgjort uppdrag springer han nedför väggen...
 
Men linan, slangen eller var det var, räckte inte hela vägen, så han fick pendla och hoppa...
 
Och självklart räddades han av sina kompisar.
 
Hur det gick sedan kan jag bara gissa. Min diskdrive började låta brum och stannade så småningom.
Utnött på grund av alltför många billiga filmer från Konsum kanske...

Kommentarer
Postat av: Maud

Den kanske var fööör dålig. Du kanske ska försöka med en "god film".

2013-01-21 @ 18:30:18
Postat av: uffe

Hi, hi. Jo det har jag nog upplevt många gånger, men nu tycks det som att min filmspelare blivit utsliten...

Fördelen med en krasch mitt i en den här sortens film är att man kan tänka sig resten utan att behöva se den till slut.

2013-01-21 @ 20:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0