Äntligen....

Jimmie Åkesson plockar av sig masken och avslöjar Sverigedemokraternas rätta ansikte.
Vi svenskar är alldeles för lite svenska enligt Jimmie.
 
Vi behöver utbildas till att bli mer stolta svenskar på något sätt...
... och jag som trodde att vi borde lära oss fler språk och bli mer internationella för att kunna hävda oss i den globala konkurrensen.
 
Men å andra sidan är ju inte alla politiker intresserade av hur det går för Sverige och oss som bor här. Det viktigaste för politiker som Jimmie är ju att mobilisera massorna (som han tycker är självföraktande och behöver "assimileras") för att få sin försörjning som konstig politiker.
 
Klipp ur intervju med ovanstående Jimmie:
 
Sverigedemokraterna har sina rötter i den rasistiska kamporganisationen "Bevara Sverige Svenskt"(BSS). Det är ingen slogan Åkesson vill använda längre på grund av dess historia.

– Nej, jag använder inte det uttrycket, det är en så befläckad devis.

– Jag vill inte ta ansvar för ett sådant bagage, jag använder inte en sådan devis. Jag säger: Låt Sverige förbli Sverige!

På tiden att Sverigedemokraterna klär av sig och avslöjar sin falskhet och komplett korkade syn på världen.

Tack för det säger jag!

Läs mer här:  http://nyheter24.se/nyheter/politik/739257-jimmie-akesson-vill-assimilera-svenskar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0