Uffeblogg

Min lite anspråkslösa dagbok får ibland väldigt många besökare...
Börjar ana att det beror på vilken rubrik jag använder,
 
Frida Hansdotter lockade tydligen många
Men eftersom jag har en gratisblogg utan vare sig kostnader eller intäkter, så är jag mer intresserad av att försöka berätta lite om vad som händer mig i Idre än att locka massor av okända läsare.
 
Men visst är det intressant att försöka genomskåda hur sökmotorer fungerar?
Det är väl ingen nackdel att många obekanta råkar slinka in på min blogg och bläddra runt lite om vad som händer i Idre, men det har aldrig varit min tanke med bloggen.
 
Ska kanske ha rubriker som Zlatan, Mandela, SD och nazistkravaller i fortsättningen för att får fler tittare på mina balkongbilder och annat lokalt. Då blir min bloggleverantör glad. Han som tjänar pengar på att lägga ut annonser på min gratisblogg.
 
Tillägg efter lite bläddrande:
 
Det kan ju också ha varit några tidigare färska rubriker som gjort att många hamnat på bloggen när dom sökt på Internet.:
"Polis och nazister"
"Bra regering vi haft en tid"
Ironi är inte så bra i det här formatet, men den gick nog fram.
 
Vem vet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0