Nostalgi

Tycker att det kan vara kul att visa en tidig bild på pappa till det senaste barnbarnet...
 
Lille Per kramas av storasyster Anna. Min mamma mitt i bild. Per är väldigt lik sin son Vide på den här bilden.
 
En annan bild på Per några år senare.
Kul kille.
 
Och en gammal bild på Pers pappa Ulf i ungefär samma ålder.
Nåja, något yngre kanske. Men det fanns kameror även på den tiden.
 
Ytterligare en bild på Per från 1981.
Det var när UB tecknade och målade flitigt, ibland med många års mellanrum. Inte för att sälja, utan bara för att det var kul.
 
Och att gräva i gamla minnen är på både gott och ont.
Mest gott faktiskt, även om jag borde ägna mig mer åt att motionera och träna mina ben efter den skrynkliga ryggkotan.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0