Jordgubbstomte...

Fick en kul adventbild från Angela igår.
 
En jordgubbe 1:sta Advent. Tomtegubbe kanske....
 
*   *   *
 
För övrigt kan jag berätta två saker:
 
Två steg fram och ett steg bakåt fungerar fortfarande med rygg och ben. Så det går sakta framåt.
Men oj vad fort det går att få klena benmuskler om man går för lite och gillar att läsa böcker.
 
Håller på att läsa om en bok som jag fick av mina föräldrar när jag var tonåring. "Mellan himmel och hav".
Kommer ihåg spridda delar av händelserna eftersom jag sett den på film ett par gånger också. Men en bok är oftast bättre än filmen.
Det handlar om en flygresa från Honolulu till San Fransisco på den tid det då man flög med propellermotorer över ett ändlöst hav och GPS inte var uppfunnet. Spännande. Trots att jag börjar ana hur det slutar efter att ha sett filmen så är det spännande.
Inte många sidor kvar nu...
 
Ny bok i brevlådan idag:
Ingen aning om vad det handlar om. Månadens bok liksom...
Är den bra så är det inte bra för mina numera klena ben.
 
Men jag får väl jobba mer med promenader och träning ju bättre det blir oavsett hur bra boken är. För bättre blir det när jag rör mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke D

Varför inte skaffa lite ljudböcker så kan du förena nytta med nöje under dina promenader.

2013-12-02 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0