Fy fan!

Ursäkta svordomen  mitt i natten.
 
Men jag råkade vakna efter några sköna timmar i sängen med en bra bok och insomning. Men när boken ramlade ner på golvet vaknade jag och gick naturligtvis till datorn för att kika runt lite.
 
Vad är det som håller på att hända i Sverige? Ska vi behöva arrangera en manifestation även i Idre?
Jag har inte sett några nazister här, men visst finns det tråkiga uppfattningar om invandrare eller för den delen samer, eller oliktänkande även här. Tycker jag som är invandrare från Sörmland. :-)
 
Men i landet i övrigt tycks det gå helt över styr.
 
 
Bild och text från Aftonbladet. Bilden från 2007.
 
Dömda kriminella i vita skjortor och slips som troligen tycker att dom är av en sorts bättre ras? Hur dom nu tänker?
Tänker antagligen inte alls.
 
Man kan tycka hur man vill när det gäller politik, men är det ett politiskt parti som har lockat väljare utan politik, bara främlingsfientlighet, så är det Sverigedemokraterna.
Usch tycker jag.
Väldigt mycket usch.
 
Men nu blir det sängen och några sidor till i den senaste boken innan jag sover min skönhetssömn ....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0