Spännande golfmatch idag

Spelade tjugosju hål med Nigel. Classe var med de första nio hålen.
 
På hål 7 var jag tvungen att ta fram kameran efter två tursamma studsar ur bäcken...
Det var Nigel och jag som hade tur.
 
Classe provsvingar för en chipp från ruffen på hål 8. Snyggt jobbat Classe. Bollen stannade en knapp decimeter bakom hålet!
 
Nigel på hål 9.
 
Efter arton hål, varav de sista nio utan Classe, så var Nigel i ledningen i slagtävlingen med 1 slag.
Jag var 2 hål upp i matchen och 1 poäng bättre, men vi bestämde oss för att fortsätta tävlingen i nio hål till.
 
Då gjorde Nigel en bra återhämtning och vann så småningom rubbet.
Men jag vann i alla fall en golfboll på hål 18, och vann hål 27, men vi glömde att satsa en golfboll då...
 
Det regnade stundtals häftigt under de sista nio hålen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0