Om utbildning och samhälle...

 
 
 
Lite sent påtänkt at stänga den skolan kanske, men dessvärre lär det bara bli tillfälligt.
Jag brukar inte bry mig när de priviligierade ibland lever i en egen värld, men det bör finnas gränser.
 
Dom ska ju så småningom slussas ut i samhället också.
Hemskt!
 
Tillägg...
 
Lundsberg heter skolan,
Självklart försvarar de elever  som sluppit trakasserierna och mår bra skolan. Med föräldrar som inte bryr sig om mer än den egna dotterns framtid i finansvärlden.
 
Jag tvivlar på att kommer ut några kreativa och nyfikna tekniker och uppfinnare från den skolan.
Det handlar nog mest om ungdomar som så småningom ska förvalta familjens förmögenhet...
 
Vilket jag inte har något emot, men det finns gränser
Dom får gärna finnas, men jag vill inte bidra med skattepengar, och dessutom ska dom hantera umgänget mellan elever på ett sätt som är acceptabelt i samhället i övrigt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0