Många på golfbanan idag...

Jag spelade med Angela och Astrid.
 
Två glada kvinnor som det är kul att spela med. Astrid hade 20 poäng efter nio hål trots ett streck på hål 9!
Jag hade nio poäng efter nio hål... om jag hade registrerat alla ronder i år så hade jag haft 19,4 i hcp idag.
Utsikt vid hål 10. Vi hade blandat mulet och het sol och det kom några små och få regndroppar vid pausen.
 
Många bilar på parkeringen. Jag har en känsla av att vi i år har många nya förstagångsbesökare. Kul!
 
Astrid fortsatte att spela bra i några hål till, och hade 30 poäng efter hål 13, men därefter blev det bara 2 poäng.
Jag streckade totalt sju hål och skrapade ihop 18 poäng. Nytt hcp är nu 18,5. En runda imorgon så blir det nog 18,6 inför tävlingen på lördag...
Angela hade över 20 poäng men spelade inte lika fokuserat som i förrgår då hon hade 19 på första nio och 30 totalt.
 
Men vi hade kul, och vi hamnade mellan bollar så att vi slapp jagande bakom oss och nästan aldrig väntan på bollen framför oss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0