Många golfmatcher idag

Nord - Syd, Herrar - Damer plus individuella Poängbogey och Köpenhamnare.
 
Det var spännande och mycket jämnt i alla tävlingarna efter nio hål
 
Angela laddar på hål 10.
 
Ann tittar långt efter sin boll...lite djärv linje.
 
Jan har intagit en vinnande position efter ett lysande utslag på hål 10.
 
Syd vann med 4/3 men Herrarna vann med 4/2.
 
Individuellt så vann Ann Poängbogeyn och Köpenhamnaren.
Jan kom tvåa i Poängbogeyn och trea i Köpenhamnaren.
Angela kom tvåa i Köpenhamnaren och trea i Poängbogeyn.
Jag hade acceptabla 15 poäng på första halvan, men totalt bara 22 poäng.
 
Imorgon blir det en annorlunda variant på match mellan Nord och Syd.
 
Nigel och jag går ut på hål 10 en dryg timme innan Ann och Jan går ut på hål 1.
Efter klockan 12 fortsätter Nigel och jag rundan genom att gå ut på hål 1 lite efter att Ann och Jan fortsatt sin runda på hål 10.
 
Vi får väl hålla lite koll på läget i tävlingen via SMS.
 
På lördag ska jag spela med Classe kl 9:27
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0