Kul bil

Tronds roliga arbetsfordon...
 
Snygg grön färg och vackert bemålad av Trond.
 
Närbild. Lägg märke till skidåkaren som trixar uppe i högra hörnet.
 
Jag väntade i regnet på att Angela skulle sluta jobba så att vi kunde spela en runda.
 
Angela slutade och regnet slutade men vi gick ut några tiotal minuter senare än tänkt från början.
Angela spelade väldigt bra och golfsvingen ser fortsatt ut som hämtad ur en instruktionsfilm...
 
Jag hoppade av efter nio hål eftersom mina försök att använda senaste veckans tips om hur jag ska kunna slå längre än jag egentligen förmår började kännas lite lätt i ryggen.
 
Hade också travtipset att snickra på. Hinner inte det imorgon eftersom jag räknar med att spela golf med Classe med start lite före tio.
 
Travtipset fick bygga på två spikar och ett tvåhästarslås. Men vi har många hästar med i ett par andra avdelningar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0