Golf med kö...

Det gick sakta idag. Vet inte varför, men tydligen var det några som gick tidigt på förmiddagen som tyckte att man kunde spela hur långsamt som helst.
 
Tre timmar för nio hål är verkligen alldeles för lång tid!
 
Jag spelade sista nio med Anna-Meit och hennes son Anders som hade gått ut kvart i tio och hamnat i tretimmarskön. Vi kom in halv fyra. Fem timmar och fyrtiofem minuter för en golfrunda. En timme för lång tid.
 
Jag puttade som en kratta under nästan alla nio hålen.
När det gäller krattor så fick jag ett knepigt läge i bunkern på hål 11. Fick upp bollen bra och bara några meter från flaggan, men tvåputtade...
Mina spelkamrater i väntan på hål 14.
 
Klart för utslag på hål 14 och banans största green...
Toppade mitt utslag ner i bäcken.
 
Skrapade ihop 10 poäng på de nio hålen... hoppas att det går bättre imorgon när jag ska spela Greensome med Alf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0