Golf med Classe

Vi spelade bara nio hål, och hade lite olika framgång med svingarna och puttningen.
Men jag lyckades rädda poäng på alla nio hålen, och det känns bra- Även om det bara blev 14 poäng och en ny höjning av hcp.
 

Snart är det bröllop på golfbanan!

 
Det är Ewa och Thomas som gifter sig 10 år efter att dom träffades just här.
Om jag inte fattat fel så var det på hål 16 som det sa klick - eller möjligen plask...
 
Jag spelade midsommargolf med snöre med Eva och Thomas för många år sedan. Jag och Björn E.
Bild från det tillfället som finns på Google Earth.
 
Förberedelserna idag kunde jag ta ett par bilder på
Eva dukar och fixar.
 
Thomas likaså...
 
Angela jobbar i shopen idag och hade klätt sig bröllopsvackert.
Här njuter Angela av en specialkomponerad räksallad. Mumsigt!
 
Jag hoppas att någon sänder mig några fina bilder från vigseln vid "Halvvägshuset" på tee vid hål 16.
Skulle vara kul att få visa på bloggen.
Kan inte var där själv eftersom jag då sitter på Idregrillen och försöker få våra travhästar att vinna...
 
*   *   *
Imorgon blir det golf med Classe igen och kanske även Angela om hon får avlösning i butiken. Tid är bokad klockan 10:12
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0