Färger och fiskar...

En röding är som jag minns den mycket röd under buken, men jag har å andra sidan bara sett en stor och några små..
 
Men jag är å andra sidan lätt färgblind.
 
Enligt kommentaren från Alf S i mitt förra inlägg är det en röding trots att jag trodde att det var en öring...
 
I dag träffade jag Angela på golfbanan. Det var Angela som plockade upp fisken, och hon påstod bestämt att det var en öring.
 
Men färger är knepigt ibland.
 
Gyllenblont hår på Angela i full fart med att hjälpa Fredrik med inventering i golfshoppen.
 
Hej Angela. Ursäkta att jag stör, men håret ser mer gult än vackert silvergrått ut. Vet inte vad det beror på, men snyggt är det.
Fina fisken tycker jag.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0