Driftstörningar på bloggen...

... men nu är den nåbar igen.
 
Lite fler bilder från påsken.
 
Ytterligare en bild från läcker påsklunch hos Angela och Arne på påskafton.
 
Ulf hugger in på sillen...
 
Och två mätta och belåtna herrar ute i solen.
 
Men det var i lördags.
 
Nu är det måndag och en del annat har hänt. Det enda som är lika är det fantastiska vädret med kalla nätter och soliga dagar.
 
Att Leksand är tillbaka i Elitserien är det få som missat. Terje firar stilfullt.
 
*   *   *
 
Idag blev det en tur upp i solen på fjället...
 
Först Idre Fjäll.
 
På hemvägen såg jag att det var många bilar på parkeringen vid gratisliften på Himmelfjäll...
Många åkte skidor och många grillade och njöt i solen.
 
Tittade in i grillkåtan också...
Elden var igång, men jag hade ingen korv med mig. Mysigt!
 
Staffan var på plats och umgicks med alla glada gäster.
 
En häftigt brant och lagom lång pulkabacke hade barnen hittat nedanför liften.
 
Härligt väder och kul att se så många glada.
 
Nu ser jag slutet på matchen mellan Linköping och Skellefteå...
Heja LHC!
Tycker jag.
Men vad hjälpte det. Skellefteå avgjorde i "sudden" medan jag skrev det här, pratade med min syster i telefon och såg på TV samtidigt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0