Hamnade i radioinspelning...

Tog en fika på ICA. Utanför var det fullt med bilar från SR Dalarna.
 
Jag trodde att det handlade om utbyggnaden och blivande Systembolag, men så var det inte.
 
Det handlade om direktsändning i programmet Centralen och temat var snöskotrar.
 
Här har just "Polislena" förärat Centralenherrarna med var sin varm luva i "Snöskoterylle"...
 
Johan Thorén träffade jag för många år sedan när vi nyss hade öppnat Kafé Källarbacken i Kättbo, och Johan stannade för att fika efter en reportageresa till Vansbro.
 
*     *     *
Senare hälsade jag på hos "Herr G". Alltid lika kul att se vad som är på gång.
Härlig skiss tycker jag...
 
... och se där, ett första utkast på duk är redan på gång...
 
Några fler målningar...
Arnes hand funderar över vissa små ändringar...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0