Gräver vidare i mitt eget källarkaos...

Men jag unnade mig en tur till golfbanan också innan jag fick låna släpkärra och kunde börja röja...


Grönt på green vid infarten.


Snöfritt där det var en decimeter snö i lördags.

Önskar att mitt källarförråd hade varit lika välskött som vår golfbana.

Men nu har jag lånat släpkärra och börjat lasta ut allt som borde ha skickats iväg för många år sedan.


Liten nätt släpvagn, men eftersom jag saknar dragkrok på bilen så kan man ju knuffa den för hand. Nej så knepigt blir det inte. Roland skjutsade hem släpvagnen och Arne hjälper mig att köra en tur eller två till "återvinningen" i Idre i morgon.


Älvdalens Måleri har tvättat fasaden när jag varit borta och börjat måla.


Snygg Ford Scorpio, men ingen Cosworth.

Nu ska jag ner i källarförrådet igen. Så att jag kan få lite ordning där jag bor...


Vardagsrum hos en som packar upp, om och ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0