Tvättat och möblerat...

... och hittat "gamla" kul grejer...

T ex gamla målningar


Två ofärdiga oljemålningar. Den högra är en av många varianter på en sorts evighetsprojekt som nu legat nere i många år. Det handlar om att återge en solig dalgång i Alperna med soldis som gör att landskapet försvinner några mil bort, men de snöklädda topparna ovanför diset är knivskarpa mot en klarblå himmel. Den minnesbilden kommer jag nog att försöka återge många fler gånger - kanske.

Tjejen till vänster är misslyckad förutom ögonen tycker jag
 

*    *    *

Hittade också ett kul skissblock från 2004 då jag tyckte att det var kul att teckna förbryllande figurer...




Hur många grenar finns det egentligen...

*   *    *

På fredag hoppas jag kunna åka lite skidor igen trots att det är många plusgrader i prognosen för de närmaste dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0