Spelade årets andra runda...

Spelade med Agneta och Angela som hade tänkt gå några hål till fots trots Agnetas opererade knä.
Jag hade tidigare tänkt gå några hål själv trots att jag kände mig ganska trött, men såg chansen att föreslå en fyrsitsig bil delad på tre...

Så blev det, och vi kunde spela 18 hål. Jag plockade med fyra klubbor och slog ut med en fairwayfemma utan att pegga. Bra träning, och enkelt att välja klubbor ute på banan. Järn-7, PW och SW för inspelen. Enkelt spel - men jag kom ändå sist.


När vi var på hål 4 mötte vi Anki och Gunnar som kom på hål 8. Angela gick fram och hälsade.

Banan ser ut att ta sig bra, och när vi var på hål 16 på provisorisk green så jobbades det med att placera flaggan på ordinarie green.


Men Agneta hålade ut på den besvärliga vintergreenen.

Jag hade ett par bollar i Havet och plockade upp.


Angela fick också problem på hålet, men vi var alla glada för att få träna på golfen i ett härligt väder.


Från i morgon är 14 greener öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0