Nionde golfrundan...

Samma gäng som i går, och damerna var revanschsugna.

Damerna hade 3 upp efter tre hål, men herrarna kände sig lugna.


Angela hittade Murklor på hål 4, och då förstod vi att det var läge att ta tillbaka några hål.

Efter en länge spännande match så vann Jan åt herrarna på hål 14, 15 och 16.

Par, Par, Bogey tror jag att det var. På hål 16 var det en hålkant från ytterligare ett Par och en öl från Knappgården. Det blev alltså 3/2 i matchen.

Jag försökte samla på bra golfslag och slog gårdagens säsongsbästa på 30 bra slag eller puttar.
Idag hade jag 32. Men även fler slag totalt. Procentuellt var det i alla fall ett steg framåt.
I går 28% och i dag 29%.

Nu sitter jag på Idregrillen och har ätit läckert och sett fotboll.


Mums! Började äta innan jag kom på att Ahmets skapelse borde förevigas.


Frankrike vann mot Ukraina. Två snygga mål.

Nu ska jag hem och se hur det går för England mot Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0