Stiftelsen Idrefjällens Golfbana

Någon som vet vilka som är stiftare?

Såvitt jag förstått så är det Älvdalens kommun, stiftelsen Idre Fjäll och kanske Idrefjällens GK.
Men jag är osäker...

Inte för att jag bryr mig så mycket, men det vore kul att veta. Speciellt nu när det tycks som att stiftelsen Idrefjällens Golfbana har haft problem med ekonomin i några år, och enligt rykten och reklamkampanjer ska avvecklas och bli ett aktiebolag med hotell, spa och annat.

Hoppas att det går bra för banan, alla inblandade finansiärer och vårt golfande.
Om vi samarbetar och fattar vilka möjligheter vi har så kan det inte bli fel.
Men det kan blir riktigt tokfel på många sätt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0