Mer Climate Scam...

... en för mig ganska känd långbänkare hade ett världsrekord i att få sista ordet på TCS en tid.

Jonas N heter han, vad det nu är för sorts människa.

Jag hade en tid ett litet försök till dialog med den figuren.
Vill inte avslöja vad vi skrev privat, men visst var han envis och provocerande. Vilket han tydligen var medveten om och gillade.

Efter att ha slagit ett komiskt rekord i långbänk på en annan blogg så har han blivit portförbjuden där. Men inte på TCS. The Climate Scam. Där är han en hjälte som återvänt från sin turné ute i den stora bloggvärlden.

Han fick en egen tråd på bloggen Deltoid, men fattade aldrig poängen. (4000 inlägg...)

*    *    *

Annars ser jag mest fram emot lite mer snö här innan det blir vår.




Och det snöade lite tätt men lätt när jag åt pizza på Grillen med Nigel och Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0