Knappgården

Hittade en härlig bild på Linnea och Nigel...


Hittade bilden på Älvdalens näringslivskontors blogg via Linneas Facebook

Länk till inlägget här

Länk till Knappgården här

Nigel är både duktig kock och golfare...


Tränar på rangen...


Bjuder golfvänner på läcker middag...

De båda sista bilderna finns på Google Earth genom Panoramio.

Jag har ett konto där med min gamla mailadress hos Mora kommun. Jag har flera gånger mailat Panoramio och försökt förklara att jag är jag, trots att jag har både ny mailadress och nytt lösenord, men det är svårt att få kontakt.

Jag skulle gärna fortsätta att lägga upp bilder på Google Earth, men inte under en ny identitet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0