Klimatskammen igen...

Några hinner kliva av frivilligt...

"Gunbo { 19.02.12 at 22:35 }

Alla, vänner och ovänner!
Jag har deltagit med mina tankar och åsikter på denna blogg i fyra år. Det har varit en berg-och-dalbana där alla känslor har varit inblandade; frustration, glädje, igenkännande, ilska, medkänsla och värme.
Nu är tiden inne för mig att gå vidare. Diskussionerna här går runt, runt med samma teman, samma argument, samma hat och samma förakt för dem som inte delar ens åsikter. Det finns inget mer att tillföra, för min del i alla fall.

Ha det gott och hoppas att era förhoppningar realiseras, att AGW är är en stor bluff och att vår framtid blir så fantastisk som ni förutspår!

Lev väl och njut av livet så länge det varar!
Gunbo

Thomas { 19.02.12 at 22:42 }
Gunbo #135 Ha det så bra ute i verkligheten!"


Så kan det gå...

Undrar hur länge Thomas ska orka hänga kvar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0