The Climate Scam

Kan inte sluta att fascineras av bloggen där jag är förbjuden att kommentera.
 
Men det är kul att läsa inäggen från en del "kufar"..
Vad är dom rädda för? Vad försöker dom hota med? Är det inte en ny och annorlunda syn på oss boende på klotet som krrävs ?
 
¨¨¨''
När det gäller svaret på frågan från fogge så svarar jag ja.
 
När det gäller påståendet från Ann L-H så struntar jag i att kommentera.eftersom jag inte fullt ut förstår hennes knepiga människosyn.
Men hon kan nog förklara.
 
Några klipp från bloggen som inte accepterar vem som helst att kommentera.
Att just jag blev utesluten fattar inte ens delar av de som driver bloggen.
 
Men som skeptiskt nyfiiken på klimat och vetenskap och mångas hemsnickrade  syn på politik och journalistik så är den läsvärd. (lite ironi där)
 
Länk till sidan här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0