Julstämning

Snö är väl en viktig bit i det hela... 
 
Och snö har vi, och mer kommer det hela tiden.
 
Besökte Grillen för att överlämna en julklapp till Ahmet från Classe och mig.
Classe var inte på plats, men som tur var fanns Ahmet där...
 
En snygg kockmössa som vi fick hjälp med att inhandla av Angela. Funderade över om man kunde ändra texten till enbart MUMS före överlämnandet, men å andra sidan så funkar ju undertexten "The feeder" bra för både mig och Classe.
 
Arne kom senare förbi med Vicky.
Arne berättade att han nu hängde tavlor i den nya entrén till ICA. Så jag tog en promenad dit.
 
Vem kom just ut från ICA om inte Ove. Hej Ove. Vi ses imorrn.
 
Härligt roliga målningar tycker jag.
Kul idé att lysa upp omålade gipsväggar med lite färgsprakande ögongodis nu när allt där ute är vitt.
 
Hälsade också på hos Stompbua.
Råkade hamna mitt i besök av familjen från Borås, och fick äta jätteläckra hembakade kakor till kaffet.
 
Vid Grillen var det full fart på snöröjningen med små medel.
Undrar vem som hade roligast?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0