Fortsatt kallt...

Minus 25 i morse här. Inte så kul.
 
Men eftersom jag hade haft motorvärmaren inkopplad så kunde jag ta en tur till golfbanan. Fotograferade webbkameran från vägen upp mot hål 18 för att få en uppfattning om en alternativ vy. Kameran syns lite till vänster i bild och straxt till höger om taknocken vid restaurangen.
 
Kanske en tänkbar vy upp mot green på hål 18 (men med ett mycket vidare blickfång).
Vi får se om vi lyckas få de första bilderna imorgon då vi ska fortsätta med installationen trots kylan.
 
Egon var på golfbanan för att fortsätta samla timmer och grenar efter trädfällningen. Jag anar att det var någon mer där ute i kylan, men jag forskade inte vidare...
 
Tog också en tur upp till Idre Fjäll.
På golfbanan var det minus 23, men uppe på fjället kanske bara minus 12...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0