Carl-Jan G och Ernst K

Två TV-figurer som jag troligen gillar som människor, men också har en väldigt negativ syn på.
 
Carl-Jan hade jag kontakt med när jag för flera år sedan försökte få till en grej om mat för äldre.
Det handlade om att många kommuner trodde att barn och äldre kunde äta samma okryddade mat därför att dom inte var vana vid annat.
 
Carl-Jan var med på noterna, men det var inte kommunen eftersom det skulle kosta pengar bara för att få träffa Carl -Jan. tillsammans med berörd personal.
 
Ernst var ju en viktig figur i samband med presentationerna av designen för det tjusiga och "magiska" projektet med lyxigt lyft på Idrefjällens golfbana.
 
Carl-Jan bor granne med golfbanan i Saxå. Men jag tror inte att han spelar golf.
Ernst bor tydligen numera också i närheten. Men han spelar nog inte heller golf.
 
Golf är troligen lite för brutalt för de herrarna. Brutalt mot Egot menar jag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0