Härligt golfväder...

... men jag avstod från att spela min 43:dje runda på grund av ont i en lilltå...
Kickade tån i en sängstolpe igår kväll, och idag är det svårt att gå med foten i en sko...
 
Hälsade på i ateljen hos Arne G och tog lite bilder på nytt och halvnytt...
Färgerna blir inte helt rätt i kamerans blixtljus
 
 
 
 
 
Och två varianter på den härliga målning som Arne målade som bröllopspresent till Anna och Per.
 
 
 
Den målning jag valde, och som Anna och Per tyckte om jättemycket, ser ut så här:
Första skissen, som tydligen var skiss nr 3...
Slutresultatet på presentbordet på Nämdö vid midsommar.
 
Kom just på att jag har alla tre skisserna som Arne gjorde innan han målade.
Det här var den första skissen.
 
Tack Arne för att du ställde upp och målade på uppdrag!
 
Snart ska Arne upp till Sveg och ställa ut igen. Hemma på Högstvägen har han utställning med rätt inställning varje dag. I ateljén när han målar varje förmiddag fram till lunch. Värt ett besök.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0