Golflektion idag...

Tog 10 minuter med Jocke av den halvtimme jag köpte av Fredrik när jag köpte en (nästan) ny driver.
Gjorde nytta. Fick iväg några raka slag uppåt 165 meter, men längre ska det bli.
 
Andra tränade på rangen inför en viktig prestigematch...
Benny, Lisbeth och Björn tränar inför en prestigefylld Scramble herrar mot damer. Bennys fru laddar med kaffe eller kanske chipp och putt.
 
Snygg avslutning på ett järnslag med klipp...
 
Tjejerna vann stort fick jag nyss höra. 41 slag brutto första nio och 37 slag brutton andra halvan! 
 
Och vackert väder var det mellan en och annan skur.
I alla fall vacker himmel.
 
Träffade också bekanta från förr och från Stjärnfors GK.
Anna-Meit med sonen Anders. Anna-Meit och jag var arbetskamrater en tid för många år sedan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0