Golf i morgon

Förtsätter att vila min stukade lilltå i dag.
 
Hittade dock ett par mjuka skor som min ömma tå trivs bra i. Så att jag kunde ta mig ut ur lägenheten.
 
Fotograferade ett stort gäng skrikande, klättrande och ivrigt ätande smågrisar efter vägen till golfbanan.
 
 
Mammorna ligger lugnt medan alla barnen kivas och klättrar för att komma åt mammas godis.
 
De små är större än ett storpack bacon men mindre än två julskinkor ;.)
 
I morgon torsdag blir det golf med Nigel och den golfbil som vi båda nu behöver för att kunna spela 18 hål. Kanske vi får sällskap av Arne och Angela i åtminstone nio hål...
 
Besökte Arnes ateljé för att se vad som händer med den målning jag visat tidigare...
Härlig målning! Svårt att se skillnaden på den här bilden, men den har utvecklats till det bättre enligt mitt tycke. Heja Arne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0