Böcker...

... jag jagas med erbjudanden från en bokklubb hos Bonnier.
 
Nu har jag ett knippe böcker som jag inte skulle ha köpt annars, men läsvärda om man vill ha lite tidsfördriv.  Lite större stil med hårda pärmar också... pocketböcker i all ära, men texten är liten...
 
Läser just nu Kobran (på nätterna i sängen). Spänningzonen heter bokklubben som jag kan hoppa av inom kort om jag vill.
 
Ser annars OS på TV och tog nyss en bild från balkongen.
 
Inte regn, men ganska svalt i dag.
Undrar om vi kan få några sommardagar snart med sol och värme.
 
Golfbanan har i alla fall mått jättegott efter allt småregnande i år. Jag skriver småregnande eftersom vi inte fått i närheten av de mängder som ibland stängt banor både norr- och söderöver.
Dessutom tål vår golfbana mer regn än många andra på grund av marken som mest handlar om grusåsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0